Ile czasu zajmuje rejestracja do programu VIP CLUB VELVET CARE?
Rejestracja online do programu VIP CLUB VELVET CARE trwa kilka minut i polega jedynie na wypełnieniu formularza zgłoszeniowego online.
Dlaczego do formularza zgłoszeniowego muszę załączyć skan dowodu osobistego?
Skan dowodu jest niezbędny do zweryfikowania Twoich danych osobowych i aktywacji konta. Dane osobowe zawarte w dowodzie osobistym są również niezbędne do przygotowania rocznego rozliczenia.
Czy mogę zapisać się do programu, wypełniając jedynie formularz zgłoszeniowy, a w późniejszym okresie e-mailem dosłać skan dowodu?
Jak najbardziej, taka możliwość istnieje, jednak znacząco wydłuża proces rejestracji i aktywacji konta w programie.
Ile czasu zajmuje aktywacja i weryfikacja konta uczestnika w programie?
Weryfikacja i aktywacja konta trwa do 5 dni roboczych.
Czy bez skanu dowodu moje konto będzie aktywowane?
Niestety, do pełnej aktywacji Twojego konta niezbędny jest nam skan Twojego dowodu osobistego.
Na czym polega aktywowanie karty?
Każdy uczestnik, który zgłosił się do programu, ma założone konto w systemie VIP CLUB. Aby aktywować kartę, należy zalogować się do systemu i dodać daną kartę do swojego konta poprzez przepisanie pierwszych 6 i 4 ostatnich cyfr z numeru karty znajdujących się na jej froncie oraz 26 - cyfrowego rachunku rozliczeniowego karty, który znajduje się na jej odwrocie.
Czy po wypełnieniu formularza mogę od razu dodać i aktywować swoją kartę w programie VIP CLUB?
Jak najbardziej, po wypełnieniu formularza rejestracyjnego należy dodać swoją indywidualną kartę w swoim koncie.
Co zrobić, jeśli zgubiłam/em kartę?
Procedura jest taka sama jak w przypadku standardowych kart płatniczych. Zgłoszenia utraty karty należy dokonać telefonicznie lub w oddziale banku zgodnie z instrukcją załączoną do karty. Po zgłoszeniu utraty karty i jej zastrzeżeniu w banku, należy również zalogować się do swojego konta i zablokować kartę w programie VIP CLUB.
Czy jeśli zgubiłam/em kartę, mogę wypłacić w banku gotówkę?
Gotówkę można wypłacić w każdym oddziale po okazaniu dokumentu załączonego do karty. Dlatego bardzo ważne jest, aby dokument, z którym otrzymamy kartę, schować w bezpiecznym miejscu i chronić przed osobami nieupoważnionymi. Każda osoba, która wejdzie w posiadanie tego dokumentu, będzie mogła wypłacić gotówkę z naszej karty.
Co to jest okres ważności karty?
Termin ważności karty (miesiąc i rok) wydrukowany lub wytłoczony na karcie płatniczej oraz zakodowany w jej pasku magnetycznym i/lub mikroprocesorze, po upływie którego posiadacz karty nie może dokonywać nią żadnych transakcji. W przypadku kart mikroprocesorowych data wygaśnięcia okresu użytkowania mikroprocesora (zwykle pokrywa się ona z terminem ważności karty).
Czy muszę zgłaszać fakt, że okres ważności mojej karty dobiega końca?
Jeśli Twoje konto jest aktywne w programie VIP CLUB i nie zostało zablokowane, to przed upływem okresu ważności karty, wyślemy do Ciebie nową kartę, którą należy aktywować w programie VIP CLUB. Po aktywacji nowej karty, stara karta automatycznie zostanie zablokowana, tak aby wypłaty premii odbywały się wyłącznie na nową kartę.
Co oznacza 26 - cyfrowy numer na odwrocie mojej karty?
Jest to nic innego, jak rachunek bankowy, do którego przypisana jest dana karta.
Gdzie mogę płacić kartą VIP CLUB?
Kartą VIP CLUB możesz płacić w każdym miejscu, które akceptuje płatności drogą elektroniczną lub też akceptuje karty wydane w systemie MasterCard.
Skąd mogę dowiedzieć się o premiowanych produktach w programie VIP CLUB?
Informację na temat premiowanych produktów otrzymasz droga e-mailową lub za pomocą wiadomości SMS. Dane o premiowanych produktach publikujemy również na stronie programu pod adresem www.vipclub24.pl w zakładce premiowane produkty.
Dlaczego nie otrzymuję informacji o premiowanych produktach e-mailem?
Po zalogowaniu do programu sprawdź w swoich danych, czy podany przez Ciebie adres e-mail jest prawidłowy? Jeśli tak, sprawdź czy wiadomość z systemu nie utknęła w folderze Spam.
Kiedy następuje naliczenie oraz wypłata premii w programie?
Naliczenie premii następuje po miesiącu, w którym premiowaliśmy dane produkty, zazwyczaj do 15 dnia następnego miesiąca. Wypłata premii relizowana jest w ciągu 5 dni od dnia naliczenia premiii, zazwyczja do 20 dnia miesiąca, w którym naliczono premię.
Jak się dowiem, czy została mi już naliczona premia?
Naliczenie premii można sprawdzić w swoim koncie po zalogowaniu się do programu, ponadto o naliczeniu premii poinformujemy Cię e-mailem i SMS-em.
Jak rozliczyć premie uzyskane w programie z US?
Na koniec każdego roku dokonujemy rozliczenia każdego uczestnika w programie. Każdy uczestnik otrzymuje od nas e-mail z prośbą o aktualizację swoich danych w programie VIP CLUB. Po dokonaniu aktualizacji danych wystawiamy i przesyłamy zarówno do urzędu skarbowego, jak i uczestnika PIT-11 pozwalający na rozliczenie się z US. Na podstawie tego PIT-u uczestnik dokonuje właściwego rozliczenia z US. Uczestnik, który nie zaktualizował swoich danych w programie VIP CLUB, otrzyma PIT z danymi, jakie podał ostatnio.
Czy w trakcie roku, przed przesłaniem do mnie PIT-u, mogę zmienić US?
Oczywiście, taką zmianę należy zgłosić poprzez aktualizacją swoich danych w programie po zalogowaniu się do swojego konta. Przed końcem każdego roku, zanim wystawimy PIT-y, prześlemy do każdego uczestnika, który otrzymał premię, prośbę o aktualizację danych. Po dokonaniu aktualizacji wystawimy PIT.
Kiedy otrzymam rozliczenie uzyskanych premii w programie do rozliczenia z US?
Każdy uczestnik otrzymuje rozliczenie uzyskanych premii do końca stycznia w kolejnym roku po roku obowiązywania programu.