Jak działą program VIP CLUB Velvet
Jak działa program VIP CLUB Velvet CARE
Velvet CARE ustala cele sprzedażowe na dany okres (np. miesiąc) oraz kwotę premii wypłacaną za ich realizację w tym czasie. Każdy zarejestrowany w programie uczestnik na początku danego okresu otrzymuje na podanego przy rejestracji maila i telefon informacje, jakie cele obowiązują w danym okresie oraz jaką premię wypłacamy za ich realizację.
Po danym okresie, na który Velvet CARE ustaliła cele (np. miesiąc), zbieramy dane na temat realizacji celów i naliczamy premie, które następnie przelewane są na indywidualne numery rachunków danego uczestnika programu. Po naliczeniu premii dany uczestnik otrzymuje od nas informację mailem i sms-em o naliczeniu premii, a następnie informację o jej przelaniu na jego numer rachunku.
Na koniec każdego roku dokonujemy rozliczenia każdego uczestnika w programie. Każdy uczestnik otrzymuje od nas maila z prośbą o aktualizację swoich danych w programie VIP CLUB. Po dokonaniu aktualizacji danych wystawiamy i przesylamy zarówno do urzędu skarbowego, jak i uczestnika PIT-11 pozwalający na rozliczenie się z US. Na podstawie tego PIT-u uczestnik dokonuje właściwego rozliczenia z US. Uczestnik, który nie zaktualizował swoich danych w programie VIP CLUB, otrzyma PIT z danymi, jakie podał ostatnio.
2 kroki niezbędne do przystąpienia do programu
Wypełnij dokładnie formularz rejestracyjny i sprawdź poprawność wpisanych informacji. Wybierz Partnera akcji, u którego pracujesz, podaj swój aktualny adres, e-mail i hasło. Aktywacja konta trwa zazwyczaj do 5 dni roboczych.
Zaloguj się na swoje konto i zarejestruj swój numer rachunku bankowego, na który przelewane będą naliczone premie pieniężne.


Informujemy, że od dnia 1 maja 2023 roku zmianie ulegnie poniższe postanowienie regulaminu Programu „VIP CLUB Velvet CARE”.

 

W wyniku zmian:

 

  1. zmianie ulega wartość premii pieniężnej, którą należy przekroczyć w danym okresie rozliczeniowym, określona w pkt 19 Regulaminu:
    • dotychczasowa treść pkt 19:

       

      Uczestnik nabywa prawo do premii pieniężnej za dany okres rozliczeniowy tylko w przypadku, gdy wartość premii pieniężnej za dany okres rozliczeniowy przekroczy kwotę 150,- złotych (słownie złotych: pięćdziesiąt).

    • nowa treść pkt 19 Regulaminu obowiązująca od dnia 1 maja 203 roku:

       

      Uczestnik nabywa prawo do premii pieniężnej za dany okres rozliczeniowy tylko w przypadku, gdy wartość premii pieniężnej za dany okres rozliczeniowy przekroczy kwotę 100,- złotych (słownie złotych: sto pięćdziesiąt).

Treść Regulaminu obowiązująca od dnia 1 maja 2023 roku dostępna jest pod adresem: www.vipclub24.pl

 

Zmiana Regulaminu nie wpływa na uprawnienia nabyte przez Uczestników w okresach rozliczeniowych przypadających przed wejściem w życie zmian Regulaminu, które to uprawnienia będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

 

Zmiana Regulaminu nie wpływa na uprawnienia nabyte przez Uczestników w okresach rozliczeniowych przypadających przed wejściem w życie zmian Regulaminu, które to uprawnienia będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu. W przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu, Uczestnik ma możliwość wypowiedzenia udziału w Programie, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia. Prawo do wypowiedzenia można zrealizować w ciągu 14 dni od dnia zapoznania się z nową treścią Regulaminu. Wypowiedzenie należy złożyć pisemnie na adres siedziby Organizatora wskazany w pkt 1 Regulaminu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@vipclub24.pl.

 

PRZECZYTAŁEM KOMUNIKAT, ZAMKNIJ OKNO

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować Serwis do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Dezaktywacja ciasteczek może spowodować ograniczenie funkcjonalności Serwisu. Więcej oraz zasady przetwarzania danych osobowych w Polityce prywatności.

Akceptuję